• Artikelen
    • Beginnen
    • Conversie optimalisatie
    • Geld verdienen
    • Growth Hacking
    • Meer bezoekers
    • Schrijven
    • SEA
    • SEO
    • Social media
    • Tips, tools & strategie
  • Tekstschrijver
    • Tekstschrijver inhuren
    • Blog laten schrijven
    • Blogger inhuren
    • Landing Page laten schrijven
  • Tools
    • WordPress themes
    • Boek
  • Contact
  • Boek

DutchBlogger

De B2B Contentspecialist

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Must read voor bloggers!

De impact van blockchain technologie op de online advertentie industrie

januari 15, 2018 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

In het rijtje van meest disruptieve technologische ontwikkelingen van dit moment staat blockchain technologie bij velen met stip op #1. Wat weinigen echter beseffen is dat de decentrale filosofie achter blockchaintechnologie niet alleen toegepast kan worden in de vorm van cryptocurrency. Het kan gehele markten opschudden en het internet zoals wij dat kennen op niet al te lange … [Lees meer...]

7 vragen waarmee je de prestatie van organisaties een kickstart geeft

oktober 22, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Als we de prestatie van een organisatie willen verbeteren dan hebben we vaak de neiging om met een aantal ‘knappe koppen’ bij elkaar te gaan zitten en te bedenken wat er nodig is om die prestatie naar een hoger plan te tillen. We doen aannames en formuleren een strategie die vervolgens ‘uitgerold’ wordt. In de praktijk wil dit echter niet zeggen dat de mensen die deze strategie … [Lees meer...]

Zakelijke groei begint met weten waar je niet goed in bent

oktober 17, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

hamsterwiel

Als je ondernemer bent of als een van je doelstellingen is om het bedrijf waar je voor werkt te laten groeien dan is de kans groot dat je soms tegen onzichtbare barrières aanloopt. De omzetgroei stagneert. Er blijft geen tijd over voor reflectie. En nadenken over strategie? Daar heb je toch helemaal geen tijd voor.... Je wordt iedere dag helemaal in de operatie gezogen en de … [Lees meer...]

Inbound vs. Outbound marketing: wat zijn de verschillen?

maart 27, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Wellicht heb je iemand wel eens horen spreken over inbound marketing of outbound marketing. Wat betekenen deze marketingtermen en hoe verhouden ze zich tot elkaar? In dit artikel vind je de verschillen tussen inbound- en outbound marketing. Het hangt heel erg van de situatie af welke vorm het beste werkt. Daarnaast spelen allerlei andere factoren natuurlijk een grote rol. … [Lees meer...]

Waarom sommige organisaties online succesvol zijn waar anderen falen

februari 23, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

V&D, Scheer & Foppen, Schoenenreus. Een kleine selectie aan retailers die de afgelopen jaren failliet zijn gegaan. Tegelijkertijd zien we online aanbieders als Bol.com, CoolBlue en Zalando groeien als kool. Ze verkopen dezelfde producten en openen fysieke vestigingen om de klantervaring nog beter te maken. Wat is hier aan de hand? Is het een andere manier van … [Lees meer...]

4 tips voor zakelijke groei (waar je nog niet aan gedacht had)

december 20, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

4-tips-voor-zakelijke-groei

Stel dat iemand jou de vraag stelt hoe hij zijn bedrijf kan laten groeien. Wat is dan daarop jouw antwoord? Adviseer je om prijzen te verhogen? Personeel aan te nemen? Meer investeren in marketing? Meer zichtbaar worden? Meer waarde toevoegen? Of geef je naast deze tips ook een tip die 99% van de ZZP-ers en MKB ondernemers nog niet toepast? Het geheim achter groei Een groot … [Lees meer...]

Waarom we het hebben van opties collectief onderschatten

mei 30, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Op het moment dat ik dit schrijf lig ik op een ligstoel aan de rand van het zwembad van een hotel in Oranjestad, Aruba. Ver weg van gejaagde kenniseconomie, of zoals een local het mooi wist te vertalen: 'de machine die Nederland heet'. Hier leeft men dag per dag en is men blij met de mogelijkheden die zich aandienen. Het lijkt alsof het hebben van opties hier belangrijker … [Lees meer...]

Google Adwords optimaliseren in 7 stappen

januari 28, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

analytics

"It takes a minute to learn but a lifetime to master" ​Bovenstaande quote is een veelgebruikte quote in poker. Op het eerste gezicht lijkt het een eenvoudig spelletje met eenvoudige spelregels. Maar wanneer je op de lange termijn winstgevend wil pokeren, dan spelen er talloze factoren mee waar je rekening mee moet houden en waar je je aan moet passen. Hetzelfde gaat op voor … [Lees meer...]

Conversie optimalisatie – 12 best practices

januari 19, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

kleur button

Je hebt een leuk aantal bezoekers op je website, webshop of blog. Dat is natuurlijk heel mooi. In de praktijk vergeet men echter vaak dat er altijd zaken te optimaliseren zijn. Aanpassingen die de conversie kunnen verhogen. In dit artikel verkennen we een aantal 'best practices' die je kunt inzetten om de conversie te optimaliseren en zo meer resultaat te halen uit je … [Lees meer...]

Hoe vaak moet je bloggen? [Infographic]

april 20, 2015 Door Christiaan Slierendrecht 3 Reacties

Statistieken bloggen

Het is een vraag die we vaak voorbij zien komen. Wat is het optimale aantal blogs dat je als blogger per week of per maand moet schrijven? Over het antwoord kunnen we vrij kort zijn: ergens tussen de 0 en de 100. Ok, daar hebben we dus niet zoveel aan. Het kwantificeren naar aantallen blogs per week zou dan ook niet het uitgangspunt moeten zijn. Interessanter is om … [Lees meer...]

  • 1
  • 2
  • Volgende »


"B2B content naar een hoger niveau tillen." Dat is onze missie. We inspireren via ons blog en nieuwsbrief. We helpen met tips, tools en advies. We ontzorgen door creatie van hoogwaardige content.

  • Beginnen met bloggen
  • Geld verdienen met een blog
  • Schrijven
  • Meer bezoekers krijgen
  • WordPress themes
  • Kennisbank
  • Over DutchBlogger
  • Offerte aanvragen & Contact

Copyright © 2023 ·Magazine Pro Theme · Genesis Framework door StudioPress · WordPress · Log in