Social bookmarken, het verspreiden van je blogartikel over social media, is een belangrijk deel van het krijgen van meer bezoekers. Met de Add This plugin bookmark je snel en simpel! Stel je hebt net een artikel geschreven. Als je daarna niks ermee doet dan wordt je artikel alleen maar via direct verkeer (= mensen die je site-URL intikken) en organisch verkeer (= … [Lees meer...]
●VIDEO● Hoe optimaliseer je berichten met Yoast SEO?
Een belangrijk aspect aan zoekmachineoptimalisatie (SEO) is het schrijven van pagina's en berichten die geoptimaliseerd zijn op één of meerdere keywords. DutchBlogger vertelt in tekst en video hoe dit zo goed mogelijk te doen! De DutchBlogger WordPress Video Tutorial Hoe gebruik je de WordPress plugin Yoast SEO in pagina's en … [Lees meer...]
Goedkope webhosting: Vermijd deze 7 Domme Fouten
Fouten maken is menselijk. En daarom moet een webhost zo foutloos mogelijk draaien, want het zijn computers. Bekijk de 7 domme fouten die je makkelijk maakt bij het kiezen van een goedkope webhosting. Er is een heel bos aan webproviders, maar waar moet je IN IEDER GEVAL op letten? DutchBlogger helpt je uit de brand! Eerder schreef DutchBlogger-collega Christiaan … [Lees meer...]
Hoe werkt Link Building nog goed in 2014? ● 10 Tips!
Link building, werkt dat eigenlijk nog wel? Jazeker. Anno 2014 is het echter minder een strategie te noemen; Het is keihard zwoegen! Lees hier onze 10 tips om vooral jezelf niet in de vingers te snijden. 10 Tips voor goeie Link Building #1: Beantwoord een vraag Overal wordt geadviseerd om goede content te schrijven. Nogal wiedes, natuurlijk. Wat echter wel een bruikbare tip … [Lees meer...]
Blogger in de Spotlight: Milou van Explorista
DutchBlogger blijft met deze Blogger in de Spotlight in de sferen van het reisbloggen. - Zo groot blijkt de blogwereld ook niet te zijn: Justine Biesot, Chantal (Reisdoc) en Milou (Explorista) kennen elkaar van persreisjes! - Milou is nu een jaartje bezig met Explorista.nl, maar doet het zo goed dat ze al maandelijks gesponsorde tripjes maakt. Hoe ben je begonnen met … [Lees meer...]
Een ghostblogger voor je bedrijf: hoe werkt het?
Ieder bedrijf weet dat bloggen veel voordelen heeft. Het blog is de stem van je bedrijf, bevordert de klantenbinding en fungeert als podium voor je vakkennis. Maar als het bedrijfsblog eenmaal bestaat moet er ook regelmatig iets gepubliceerd worden. Dus heb je bloggers nodig. Maar hoe werkt dat eigenlijk? Bloggers zijn er in vele soorten en maten: Interne bloggers – echte … [Lees meer...]
14 Tips die jouw email lijst zullen uitbreiden
Eerder schreven we al over hoe je een email lijst op kunt bouwen 'from scratch'. Echter, een email lijst uitbreiden met meer contacten gebeurt niet vanzelf. Het vereist de nodige aandacht. Daarom hebben wij een aantal tips uitgeschreven die je gaan helpen bij het uitbreiden van je email lijst. Zorg dat die nieuwsbrief gezien wordt! Tips voor jouw... Website Heb je een … [Lees meer...]
Pssst…sexy titels leren maken?
Je ogen zijn de ramen naar je ziel. Een titel is dat voor je blogpost. Maar het liefst verlicht je dit raam wel met rode lampen en laat je het even beslaan. In dit artikelen leer je hoe je sexy titels schrijft die de interesse wekken. Voordat je begint Anders dan de opmaak van posts doet vermoeden, begin je bij het schrijven van een artikel NIET met het bedenken van de … [Lees meer...]
Analytics dashboard voor bloggers om makkelijk een strategie op te zetten
Meten = weten. Als je weet wat je bezoekers zoeken, graag bekijken en wanneer ze komen, kun je efficiënter te werk gaan. Lees verder over hoe je de gewenste data krijgt in Google Analytics en wat je ermee kunt doen. Op JijOnline schreef ik een artikel hierover en dat werd met enthousiasme opgepikt door beginners. Daarom delen we het ook met jullie! Als je nog geen Google … [Lees meer...]
Wat is de ideale dag voor een e-mailing?
Eerder schreven we op DutchBlogger over hoe je op een effectieve manier een mailinglist op kunt bouwen. In dit artikel nemen we een kijkje naar de ideale dag voor het versturen van een e-mailing. Dit kan je helpen meer te halen uit je mailinglist. 4 factoren bij het bepalen van de ideale dag voor een e-mailing Je wilt het maximale rendement halen uit een mailinglist. Daarom … [Lees meer...]