• Artikelen
    • Beginnen
    • Conversie optimalisatie
    • Geld verdienen
    • Growth Hacking
    • Meer bezoekers
    • Schrijven
    • SEA
    • SEO
    • Social media
    • Tips, tools & strategie
  • Tekstschrijver
    • Tekstschrijver inhuren
    • Blog laten schrijven
    • Blogger inhuren
    • Landing Page laten schrijven
  • Tools
    • WordPress themes
    • Boek
  • Contact
  • Boek

DutchBlogger

De B2B Contentspecialist

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Must read voor bloggers!

Inbound vs. Outbound marketing: wat zijn de verschillen?

maart 27, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Wellicht heb je iemand wel eens horen spreken over inbound marketing of outbound marketing. Wat betekenen deze marketingtermen en hoe verhouden ze zich tot elkaar? In dit artikel vind je de verschillen tussen inbound- en outbound marketing. Het hangt heel erg van de situatie af welke vorm het beste werkt. Daarnaast spelen allerlei andere factoren natuurlijk een grote rol. … [Lees meer...]

Hoe plaats je blogberichten in Google News?

maart 21, 2017 Door Jordi Weldam 2 Reacties

Google nieuws

Stel je hebt een blog en je plaatst regelmatig nieuws- en opinie gerelateerde content. Je wilt meer bezoekers naar je site? Je wilt meer backlinks? Waar kun je dan terecht? Juist in Google News! Google News is het nieuwsplatform van het internet, met een selectie van de meest recente nieuwsitems (nieuwsberichten) van verschillende websites. Google News is een soort … [Lees meer...]

Sluikreclames verboden voor vloggers

november 24, 2016 Door Madelon Roskamp Reageer

sluikreclames-verboden-voor-vloggers

De wereld van het internet, YouTube en zo ook het ontstaan van vloggers is razend snel gegroeid. Een aantal vloggers hebben zelfs miljoenen kijkers, met elke video hebben een groot publiek die ze bereiken. Dit is de reclamewereld niet onopgemerkt gebleven. Zo worden veel YouTubers benaderd om in hun vlogs reclame te maken voor producten, hier worden ze vaak voor betaald of ze … [Lees meer...]

Branded Content Event 2016

februari 1, 2016 Door Thomas Nekkers Reageer

Branded Content Event 2016

​​Op 4 februari organiseert BBP Media weer het Branded Content Event. Tijdens dit event wordt Branded Content vanuit talloze invalshoeken besproken. Het heden, verleden en de toekomst van Branded Content komen allemaal aan bod tijdens deze ééndagsseminar in Utrecht.  Betaalde content als marketinginstrument ​Branded content wordt wereldwijd beschouwd als de toekomst van … [Lees meer...]

HTTP is passé, zet je site over naar HTTPS!

januari 29, 2016 Door Thomas Nekkers Reageer

Het is wel een kleine schok te noemen, vooral voor oudere websites. Google maakte afgelopen donderdag bekend dat zij al vanaf begin dit jaar HTTP-sites willen gaan brandmerken met een rood kruis voor de URL, wat betekent dat de site onveilig is.   Veiligheid als onderdeel van SEO Het was al langer bekend dat HTTPS-sites beter scoorden in de zoekresultaten van Google … [Lees meer...]

I might wear a suit, but I need a hug

november 5, 2015 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Kleding maken de man, zeggen ze wel eens. En dat kleding invloed heeft op hoe andere mensen zich tegenover je gedragen staat buiten kijf. Ik weet nog wel dat er in verschillende trainingen die ik heb gevolgd aangeraden werd om een pak te dragen. Je zou dan krachtiger en zelfverzekerder over komen. Maar is een pak niet vooral een uniform, iets wat met een dun laagje vernis … [Lees meer...]

Zou jij doorbloggen na je dood?

oktober 21, 2015 Door Christiaan Slierendrecht 2 Reacties

oceaan

De dood. Niet echt een alledaags onderwerp onder ons bloggers. Feit blijft dat de enige zekerheid die we hebben in ons leven is dat we dood gaan. Wat zou jij willen dat er gebeurt als je komt te overlijden? En als het mogelijk zou zijn om door te bloggen na je dood, zou je dat dan doen? Digitale footprints De laatste jaren worden we steeds vaker geconfronteerd met een nieuw … [Lees meer...]

Hoe bloggers online marketing voor goed hebben veranderd

oktober 14, 2015 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Een blogger inzetten ter ondersteuning van een marketingcampagne? In 1999 hadden we er nog raar van op gekeken. Anno 2015 is het marketingspeelveld drastisch veranderd. Grote merken zetten steeds meer in op branded content, influencer marketing en eigen bedrijfsblogs. Waarom is dit? Waardoor ziet men in dat eenzijdige massacommunicatie steeds minder effectief wordt? Ik zal … [Lees meer...]

Join TIM – The Influencers Movement

mei 15, 2015 Door Christiaan Slierendrecht 2 Reacties

tim

De markt van influencer marketing is redelijk dichtgetimmerd door een aantal grote spelers die veelal hun wortels hebben in de traditionele adverteerders- of mediawereld. The Influencer Movement - kortweg "TIM" - moet daar verandering in brengen. Initiatiefnemers achter TIM zijn Dorit Roest en Myrthe Stapper, ook wel bekend van Bloggersnetwork. Hun volgende missie? Vraag en … [Lees meer...]

Publish addiction groeiend probleem onder bloggers

december 12, 2014 Door admin 1 Reactie

De laatste tijd bereiken ons verontrustende geluiden dat steeds meer bloggers leiden aan "publish addiction". Publish addiction is een vorm van verslaving waarbij bloggers dwangmatig content publiceren om hun "fix" te krijgen, aldus Dr. Kennie Densen naar aanleiding van zijn onderzoek onder 85 bloggers op het gebied van fashion, tech en lifestyle. Publish addiction Publish … [Lees meer...]

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende »


"B2B content naar een hoger niveau tillen." Dat is onze missie. We inspireren via ons blog en nieuwsbrief. We helpen met tips, tools en advies. We ontzorgen door creatie van hoogwaardige content.

  • Beginnen met bloggen
  • Geld verdienen met een blog
  • Schrijven
  • Meer bezoekers krijgen
  • WordPress themes
  • Kennisbank
  • Over DutchBlogger
  • Offerte aanvragen & Contact

Copyright © 2021 ·Magazine Pro Theme · Genesis Framework door StudioPress · WordPress · Log in

We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt.OkLees meer