• Artikelen
    • Beginnen
    • Conversie optimalisatie
    • Geld verdienen
    • Growth Hacking
    • Meer bezoekers
    • Schrijven
    • SEA
    • SEO
    • Social media
    • Tips, tools & strategie
  • Tekstschrijver
    • Tekstschrijver inhuren
    • Blog laten schrijven
    • Blogger inhuren
    • Landing Page laten schrijven
  • Tools
    • WordPress themes
    • Boek
  • Contact
  • Boek

DutchBlogger

De B2B Contentspecialist

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Must read voor bloggers!

Hoe je kleuren gebruikt om conversies te verhogen

juni 7, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

kleur button

Wellicht ben je wel bekend met het gegeven dat kleuren een psychologisch effect op mensen kunnen hebben. Kleuren wekken bepaalde emoties op en communiceren met een deel van onze hersenen (de hypothalamus), die ervoor zorgt dat er hormonen worden afgegeven die invloed hebben op je humeur, emoties en gedrag. Kleuren zijn belangrijk voor conversies Uit onderzoek blijkt dat kleur … [Lees meer...]

Conversietracking: wat is het en hoe pak zoiets aan?

mei 22, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

funnel

Weet jij niet wat het jouw online conversiepercentage is? Goede kans dat dit komt omdat je nog geen conversietracking hebt ingericht. Conversietracking klinkt misschien een beetje ingewikkeld. Eng bijna. Maar gelukkig hoeft dat helemaal niet zo te zijn. Voor de meesten onder ons is het voldoende om globaal te weten hoe je conversietracking in kunt richten. Met deze kennis op … [Lees meer...]

34 ideeën voor pakkende blog titels waar je lezer op wil klikken

maart 13, 2017 Door Christiaan Slierendrecht 2 Reacties

ideeen voor blogtitels

De gemiddelde blogtitel overtuigt slechts 25% van de lezers om een artikel ook daadwerkelijk verder te lezen. Het is dus een legitieme vraag om jezelf de volgende vraag te stellen: “Hoe verzin je pakkende blog titels waar mensen op willen klikken?” Om je op weg te helpen vind je in dit artikel 34 ideeën om pakkende blog titels te schrijven die passen bij de doelgroep waar jij … [Lees meer...]

IP adressen van concurrenten blokkeren in Adwords

december 15, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

IP adressen van concurrenten blokkeren in Adwords

Wanneer je gebruik maakt van Google Adwords en je bevindt in een niche met veel concurrenten dan kan het helpen om de IP adressen van je belangrijkste concurrenten te blokkeren. Op deze manier zorg je ervoor dat je advertenties niet vertoond worden wanneer een concurrent zoekt op een term waarop je adverteert. Dit voorkomt dat je onnodig mediabudget weglekt aan clicks die door … [Lees meer...]

Conversion tracking instellen in Adwords en Analytics

augustus 29, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Het mooie van online marketing is dat je bijna alles kunt meten. Wanneer je tijd en geld gaat besteden aan paid advertising is het daarom aan te raden om inzicht te krijgen in de ROI die je behaalt op campagnes. Om dit te kunnen doen heb je meer inzicht nodig in de conversies die er gezet worden, zoals aankopen, telefoontjes, downloads, etc. Adwords biedt mogelijkheden om deze … [Lees meer...]

Conversie optimalisatie case studies

juni 1, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

kleur button

Wanneer je aan de slag wil met conversieoptimalisatie gaan is het handig om te leren van praktijkvoorbeelden. Ga er niet van uit dat je ieder voorbeeld ook lukraak over kunt nemen. Iedere casus is uniek en in de praktijk is conversieoptimalisatie altijd een doorlopend proces van testen, uitproberen en het doorvoeren van stapsgewijze aanpassingen. Case studies kunnen je echter … [Lees meer...]

15 manieren om meer conversie uit landing pages te halen

april 19, 2016 Door Christiaan Slierendrecht 1 Reactie

kleur button

Werk je al met aparte landing pages maar blijft je conversie achter? Lees dan de volgende 15 tips die je in kunt zetten voor het optimaliseren van landingpages. Zelf nog meer tips of toevoegingen? Deel ze via de comments! 1. Creëer een aparte landing page per traffic kanaal Iemand die via een zoekmachine terecht komt op je landing page zit meestal in een andere “modus” dan … [Lees meer...]

Google Adwords optimaliseren in 7 stappen

januari 28, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

analytics

"It takes a minute to learn but a lifetime to master" ​Bovenstaande quote is een veelgebruikte quote in poker. Op het eerste gezicht lijkt het een eenvoudig spelletje met eenvoudige spelregels. Maar wanneer je op de lange termijn winstgevend wil pokeren, dan spelen er talloze factoren mee waar je rekening mee moet houden en waar je je aan moet passen. Hetzelfde gaat op voor … [Lees meer...]

Conversie optimalisatie – 12 best practices

januari 19, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

kleur button

Je hebt een leuk aantal bezoekers op je website, webshop of blog. Dat is natuurlijk heel mooi. In de praktijk vergeet men echter vaak dat er altijd zaken te optimaliseren zijn. Aanpassingen die de conversie kunnen verhogen. In dit artikel verkennen we een aantal 'best practices' die je kunt inzetten om de conversie te optimaliseren en zo meer resultaat te halen uit je … [Lees meer...]

7 tips voor meer bezoekers met bestaande content

december 15, 2014 Door Christiaan Slierendrecht 5 Reacties

Google snippet

Je hebt al een tijdje een blog. Misschien heb je al best wat artikelen gepubliceerd. Je trekt bezoekers via social media en via zoekmachines. Maar je zou graag deze bezoekersaantallen verder zien groeien. Gaat dit op voor jouw blog? We geven je graag een aantal tips om meer bezoekers te trekken met bestaande content. Meer bezoekers zonder nieuwe blogs te hoeven … [Lees meer...]


"B2B content naar een hoger niveau tillen." Dat is onze missie. We inspireren via ons blog en nieuwsbrief. We helpen met tips, tools en advies. We ontzorgen door creatie van hoogwaardige content.

  • Beginnen met bloggen
  • Geld verdienen met een blog
  • Schrijven
  • Meer bezoekers krijgen
  • WordPress themes
  • Kennisbank
  • Over DutchBlogger
  • Offerte aanvragen & Contact

Copyright © 2023 ·Magazine Pro Theme · Genesis Framework door StudioPress · WordPress · Log in