De markt van influencer marketing is redelijk dichtgetimmerd door een aantal grote spelers die veelal hun wortels hebben in de traditionele adverteerders- of mediawereld. The Influencer Movement – kortweg “TIM” – moet daar verandering in brengen. Initiatiefnemers achter TIM zijn Dorit Roest en Myrthe Stapper, ook wel bekend van Bloggersnetwork. Hun volgende missie? Vraag en aanbod tussen adverteerders en influencers transparanter en makkelijker maken.
TIM
We kunnen natuurlijk een heel verhaal gaan houden over wat The Influencers Movement inhoudt, maar hier heeft het TIM – team al een uitgebreide perskit + promovideo voor opgesteld:
Kickstarter campagne
Het eerste zetje dat TIM nodig heeft moet komen uit een Kickstarter campagne met een goal van € 10.000 euro. Als backer van TIM kun je verschillende beloningen ontvangen wanneer je het initiatief steunt. De campagne heeft een beperkte looptijd en heeft op het moment van dit schrijven slechts enkele dagen te gaan. Wil je dit initiatief steunen, wees er dan snel bij! Niet alleen voor influencers, maar ook voor adverteerders kan het steunen van dit initiatief interessant zijn.
Details Kickstarter campagne TIM:
Loopt tot: 20-05-2015
Dorit Roest zegt
Bedankt voor het delen van TIM’s verhaal, Christiaan! Waanzinnig om te zien dat jij niet alleen van het begin af aan al in TIM (en BN) geloofde, maar ook de pen oppakt om anderen erover the enthousiasmeren, heel waardevol! Nog drie dagen te gaan voor de Kickstarter campagne, daar gaan we! 🙂
Christiaan Slierendrecht zegt
You’re welcome:)
Nog gefeliciteerd met het behalen van het 10k goal op Kickstarter!