Link building, werkt dat eigenlijk nog wel? Jazeker. Anno 2014 is het echter minder een strategie te noemen; Het is keihard zwoegen! Lees hier onze 10 tips om vooral jezelf niet in de vingers te snijden. 10 Tips voor goeie Link Building #1: Beantwoord een vraag Overal wordt geadviseerd om goede content te schrijven. Nogal wiedes, natuurlijk. Wat echter wel een bruikbare tip … [Lees meer...]
Wil je aan de slag met bedrijfsbloggen maar heb je hulp nodig? We helpen je graag verder. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!
Een ghostblogger voor je bedrijf: hoe werkt het?
Ieder bedrijf weet dat bloggen veel voordelen heeft. Het blog is de stem van je bedrijf, bevordert de klantenbinding en fungeert als podium voor je vakkennis. Maar als het bedrijfsblog eenmaal bestaat moet er ook regelmatig iets gepubliceerd worden. Dus heb je bloggers nodig. Maar hoe werkt dat eigenlijk? Bloggers zijn er in vele soorten en maten: Interne bloggers – echte … [Lees meer...]
14 Tips die jouw email lijst zullen uitbreiden
Eerder schreven we al over hoe je een email lijst op kunt bouwen 'from scratch'. Echter, een email lijst uitbreiden met meer contacten gebeurt niet vanzelf. Het vereist de nodige aandacht. Daarom hebben wij een aantal tips uitgeschreven die je gaan helpen bij het uitbreiden van je email lijst. Zorg dat die nieuwsbrief gezien wordt! Tips voor jouw... Website Heb je een … [Lees meer...]
De reclame zijn dood is de blogger zijn brood
Het zou heel goed kunnen dat het volgende de sole purpose is van je bezoek aan de site DutchBlogger: Je bent je ervan bewust dat zakendoen tegenwoordig anders gaat. Bedrijven laten de persoon achter hun merk zien; Personen ontwikkelen zich tot bedrijven. Social media, zoals ook blogs, draaien op één motor: Authenticiteit. Tijdens het Marketing the Content Event 2014 op 24 … [Lees meer...]
De 5 stappen naar succesvolle blogposts voor bedrijven
Contentmarketing is hot. Voor veel ondernemers biedt dit een mooie kans om op een relatief laagdrempelige manier de doelgroep te bereiken. Want iedereen die een beetje taalvaardig is kan makkelijk een blogje typen en dit via een blog online publiceren, toch? In de praktijk ligt het vaak anders. Gebruik maken van een blog is eenvoudig. Publiceren van blogs is eenvoudig. Maar … [Lees meer...]
Analytics dashboard voor bloggers om makkelijk een strategie op te zetten
Meten = weten. Als je weet wat je bezoekers zoeken, graag bekijken en wanneer ze komen, kun je efficiënter te werk gaan. Lees verder over hoe je de gewenste data krijgt in Google Analytics en wat je ermee kunt doen. Op JijOnline schreef ik een artikel hierover en dat werd met enthousiasme opgepikt door beginners. Daarom delen we het ook met jullie! Als je nog geen Google … [Lees meer...]
Wat is de ideale dag voor een e-mailing?
Eerder schreven we op DutchBlogger over hoe je op een effectieve manier een mailinglist op kunt bouwen. In dit artikel nemen we een kijkje naar de ideale dag voor het versturen van een e-mailing. Dit kan je helpen meer te halen uit je mailinglist. 4 factoren bij het bepalen van de ideale dag voor een e-mailing Je wilt het maximale rendement halen uit een mailinglist. Daarom … [Lees meer...]
Werf klanten via je blog door problemen op te lossen
Als jij een blog hebt, dan is de kans groot dat je naar mogelijkheden zoekt om hier geld mee te verdienen. Een goede manier om dit voor elkaar te krijgen, is door via jouw blog oplossingen te bieden voor problemen. Om even een kader te schetsen: dat geld verdienen kan op verschillende manieren. Bijvoorbeeld door een eigen product of dienst te verkopen, maar ook door op je … [Lees meer...]
Een blogger inhuren: waar moet je op letten? 6 tips!
Een blogger inhuren is iets wat steeds meer gebeurt. Veel ZZP'ers en MKB'ers beginnen de voordelen ervan in te zien, zoals een grotere online aanwezigheid en verbeterde leadgeneratie. Maar ook bij blogs die snel groeien is vaak een extra paar schrijfhanden nodig om de productie draaiende te houden. Als jij ook in de situatie zit waarin je een blogger gaat inhuren, waar moet je … [Lees meer...]
Zakelijk bloggen: je doet het ook voor jezelf
Wanneer er wordt geschreven over redenenen om een bedrijfsblog te beginnen, gaat het meestal over financieel gewin en het aantrekken van meer klanten. En dat is ook terecht, want dit zijn legitieme redenen om een blog op je bedrijfswebsite te integreren. Maar een andere belangrijke reden voor zakelijk bloggen wordt vaak vergeten: persoonlijke ontwikkeling. Zakelijk bloggen als … [Lees meer...]