Als zakelijk blogger heb je het niet makkelijk. Je social media timelines worden overspoeld met “7 tips om beter te leren poepen” en vlogs waarin de volgende kekke zelfstandig professional je laat zien hoe je jezelf beter kunt leren presenteren... Allemaal leuk en aardig. Ook (nog) redelijk effectief als je het goed aan pakt. Maar het wordt inmiddels wel een beetje saai. … [Lees meer...]
Wil je aan de slag met bedrijfsbloggen maar heb je hulp nodig? We helpen je graag verder. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!
Dus je B2B blog is geen succes? Wellicht heb je transparantiefobie.
Blijven de resultaten van je B2B blog uit? Goeie kans dat je te maken hebt met een gevalletje ‘transparantiefobie. Geen transpiratiefobie. Transparantie-fobie. Het moge duidelijk zijn dat ik de term zojuist uit m’n duim heb gezogen aangezien een snelle Google search op ‘transparantiefobie’ geen enkele hit geeft (edit: gaf). Transparantiefobie dus De angst om … [Lees meer...]
7 redenen om GEEN blogger in te huren
"Als je wil groeien met je bedrijf dan moet je gaan bloggen." Het is een veelgehoorde oneliner die populair is op netwerkborrels, onder startende ondernemers en (ja, echt) zelfs de ABN Amro doet het tegenwoordig zelfs zonder dat de teksten 100% tenenkrommend zijn. Dus wellicht stel je jezelf wel eens de vraag of de tijd niet is aangebroken om zelf een blogger in te huren voor … [Lees meer...]
Kom je niet vooruit? Structureer je doelstellingen!
Heb jij wel eens het gevoel dat je niet vooruit komt? Je hebt je doelen voor (middel-) lange termijn redelijk helder, maar op de een of andere manier blijf je “hangen waar je bent”. Goede kans dat dit komt doordat je doelstellingen nog niet zijn gestructureerd, waardoor je onvoldoende houvast hebt om concreet stappen te zetten in de goede richting. Gelukkig is het … [Lees meer...]
Waarom iedereen (eigenlijk) vakkennis zou moeten delen
In een snel veranderende wereld evolueert de manier waarop we met kennis omgaan. Om in de toekomst succesvol te blijven moeten we onze waardeperceptie van kennis bijstellen. De strategie van het halsstarrig beschermen van vakkennis past steeds minder goed bij duurzame persoonlijke en bedrijfsmatige groei. In dit artikel verken ik hoe het delen van vakkennis bij kan bijdragen … [Lees meer...]
Branded Content Event 2016
Op 4 februari organiseert BBP Media weer het Branded Content Event. Tijdens dit event wordt Branded Content vanuit talloze invalshoeken besproken. Het heden, verleden en de toekomst van Branded Content komen allemaal aan bod tijdens deze ééndagsseminar in Utrecht. Betaalde content als marketinginstrument Branded content wordt wereldwijd beschouwd als de toekomst van … [Lees meer...]
Conversie optimalisatie – 12 best practices
Je hebt een leuk aantal bezoekers op je website, webshop of blog. Dat is natuurlijk heel mooi. In de praktijk vergeet men echter vaak dat er altijd zaken te optimaliseren zijn. Aanpassingen die de conversie kunnen verhogen. In dit artikel verkennen we een aantal 'best practices' die je kunt inzetten om de conversie te optimaliseren en zo meer resultaat te halen uit je … [Lees meer...]
Analytics referral spam stoppen doe je zo
Sinds een jaar of wat zie ik verkeer dat via referrals (andere websites) op mijn sites terecht komt flink toenemen. In eerste instantie denk je misschien: Nice! Meer verkeer! In veel gevallen gaat het echter over zgn. "referral spam" waarmee spambots je site bestoken in de hoop dat je hun website bezoekt. Dit zijn geen echte bezoekers, maar bots die je laten denken dat er … [Lees meer...]
Nieuwe on page SEO tool: Webtexttool
Webtexttool is een relatief nieuwe speler op de markt voor on page SEO tools. Webtexttool is in 2014 opgericht, door ondernemers Marcel Leeman en Kyrill Poelmans en heeft onlangs de eerste stappen gezet om met behulp van een investeerder uit te breiden naar het buitenland. In dit artikel verkennen we wat Webtexttool is en wat de tool kan. In een serie van in totaal 3 artikelen … [Lees meer...]
Hoe bloggers online marketing voor goed hebben veranderd
Een blogger inzetten ter ondersteuning van een marketingcampagne? In 1999 hadden we er nog raar van op gekeken. Anno 2015 is het marketingspeelveld drastisch veranderd. Grote merken zetten steeds meer in op branded content, influencer marketing en eigen bedrijfsblogs. Waarom is dit? Waardoor ziet men in dat eenzijdige massacommunicatie steeds minder effectief wordt? Ik zal … [Lees meer...]
- 1
- 2
- 3
- 4
- Volgende »