• Artikelen
    • Beginnen
    • Conversie optimalisatie
    • Geld verdienen
    • Growth Hacking
    • Meer bezoekers
    • Schrijven
    • SEA
    • SEO
    • Social media
    • Tips, tools & strategie
  • Tekstschrijver
    • Tekstschrijver inhuren
    • Blog laten schrijven
    • Blogger inhuren
    • Landing Page laten schrijven
  • Tools
    • WordPress themes
    • Boek
  • Contact
  • Boek

DutchBlogger

De B2B Contentspecialist

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Must read voor bloggers!

Inbound vs. Outbound marketing: wat zijn de verschillen?

maart 27, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Wellicht heb je iemand wel eens horen spreken over inbound marketing of outbound marketing. Wat betekenen deze marketingtermen en hoe verhouden ze zich tot elkaar? In dit artikel vind je de verschillen tussen inbound- en outbound marketing. Het hangt heel erg van de situatie af welke vorm het beste werkt. Daarnaast spelen allerlei andere factoren natuurlijk een grote rol. … [Lees meer...]

Hoe schrijf je een blogartikel? Het ultieme stappenplan.

maart 23, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Blogartikel schrijven op laptop

Ben je op zoek naar houvast bij het schrijven van blog artikelen? Dan kan het helpen om vanuit een bepaalde structuur te beginnen met schrijven. Een structuur of format helpt je om je gedachten te ordenen en de lezer op een logische manier mee te nemen in je verhaal. In dit artikel geef ik een voorbeeld van een zo een structuur in de vorm van een stappenplan. Het is niet de … [Lees meer...]

Hoe plaats je blogberichten in Google News?

maart 21, 2017 Door Jordi Weldam 2 Reacties

Google nieuws

Stel je hebt een blog en je plaatst regelmatig nieuws- en opinie gerelateerde content. Je wilt meer bezoekers naar je site? Je wilt meer backlinks? Waar kun je dan terecht? Juist in Google News! Google News is het nieuwsplatform van het internet, met een selectie van de meest recente nieuwsitems (nieuwsberichten) van verschillende websites. Google News is een soort … [Lees meer...]

34 ideeën voor pakkende blog titels waar je lezer op wil klikken

maart 13, 2017 Door Christiaan Slierendrecht 2 Reacties

ideeen voor blogtitels

De gemiddelde blogtitel overtuigt slechts 25% van de lezers om een artikel ook daadwerkelijk verder te lezen. Het is dus een legitieme vraag om jezelf de volgende vraag te stellen: “Hoe verzin je pakkende blog titels waar mensen op willen klikken?” Om je op weg te helpen vind je in dit artikel 34 ideeën om pakkende blog titels te schrijven die passen bij de doelgroep waar jij … [Lees meer...]

DutchBlogger mag een cursus Google Analytics weggeven!

februari 27, 2017 Door admin

analytics

Ben je bekend met Google Analytics maar kom je niet verder dan de oppervlakkige functies van het ‘nogal’ uitgebreide programma? Dan is de kans groot dat je veel meer uit Google Analytics kunt halen. Met name het analyseren van data die je kan helpen je website of blog te verbeteren kan van onschatbare waarde zijn. Om de fijne kneepjes van Google Analytics te leren kan het erg … [Lees meer...]

Waarom sommige organisaties online succesvol zijn waar anderen falen

februari 23, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

V&D, Scheer & Foppen, Schoenenreus. Een kleine selectie aan retailers die de afgelopen jaren failliet zijn gegaan. Tegelijkertijd zien we online aanbieders als Bol.com, CoolBlue en Zalando groeien als kool. Ze verkopen dezelfde producten en openen fysieke vestigingen om de klantervaring nog beter te maken. Wat is hier aan de hand? Is het een andere manier van … [Lees meer...]

De kracht van zelfkritiek

januari 15, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Ik ben iemand die drijft op positiviteit. Positieve bevestiging, positieve aanmoediging en positief in het leven staan. Dat helpt je in de meeste gevallen veel meer vooruit dan een kritische houding tegen anderen en jezelf. Daar ben ik 100% van overtuigd. Maar stel je eens voor dat het in sommige situaties beter kan zijn om kritisch op jezelf te zijn. Dat zelfkritiek juist een … [Lees meer...]

8 SEO tips die je in 2017 toch echt eens moet gaan toepassen

januari 2, 2017 Door Jordi Weldam Reageer

Google SEO trends 2017

Nu het nieuwe jaar is begonnen, is het tijd om naar 2017 te kijken. Waar in 2016 op het gebied van SEO ‘link earning’ (Penguin update 4.0) en website kwaliteit (Panda) bij Google hoog in het vaandel stonden, zal 2017 het jaar van oa. mobile-first, voice search, epic content, AMP en Google Rankbrain zijn. Hoe beter de gebruikerservaring; hoe hoger de rankings. Wat betekent dit … [Lees meer...]

Geduld als Groeiaanjager

januari 2, 2017 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

Groei. Vooruitgang. Het staat voor mij synchroon aan beweging. Stappen zetten. Doelen behalen. Passief gaan zitten wachten tot er iets gebeurt behoort in ieder geval niet tot het rijtje aanjagers van groei die ik duidelijk op m’n netvlies heb. Maar stel je eens voor dat geduld een positief effect zou hebben op persoonlijke- en zakelijke groei. Zou jij geduld dan inzetten als … [Lees meer...]

4 tips voor zakelijke groei (waar je nog niet aan gedacht had)

december 20, 2016 Door Christiaan Slierendrecht Reageer

4-tips-voor-zakelijke-groei

Stel dat iemand jou de vraag stelt hoe hij zijn bedrijf kan laten groeien. Wat is dan daarop jouw antwoord? Adviseer je om prijzen te verhogen? Personeel aan te nemen? Meer investeren in marketing? Meer zichtbaar worden? Meer waarde toevoegen? Of geef je naast deze tips ook een tip die 99% van de ZZP-ers en MKB ondernemers nog niet toepast? Het geheim achter groei Een groot … [Lees meer...]

  • « Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 15
  • Volgende »


"B2B content naar een hoger niveau tillen." Dat is onze missie. We inspireren via ons blog en nieuwsbrief. We helpen met tips, tools en advies. We ontzorgen door creatie van hoogwaardige content.

  • Beginnen met bloggen
  • Geld verdienen met een blog
  • Schrijven
  • Meer bezoekers krijgen
  • WordPress themes
  • Kennisbank
  • Over DutchBlogger
  • Offerte aanvragen & Contact

Copyright © 2022 ·Magazine Pro Theme · Genesis Framework door StudioPress · WordPress · Log in